whatsapp x

WhatsApp Number

۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

Message
phone x
۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰
email x
Parna.Sanat@Gmail.com
اورهال دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا
آدرس: آدرس : اصفهان-خیابان چمران-کوچه شهید محمدیان-پروانه 42-- شركت پارنا صنعت آسيا(سهامی خاص)
خدمات فنی 09130938130 - رضوی
واحد فروش ۰۹۱۳۳۷۱۶۰۷۶ - کرمی
پشتیبانی سایت ۰۹۳۹۶۶۱۲۶۶۴

ایمیل شرکت :

اورهال دیزل ژنراتور ولوو 500 کاوا

یکی از فرایند های پیچیده، اورهال و تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا است که نیازمند تخصص و دقت فراوان می باشد.

حال می پرسید چرا؟ در پاسخ باید گفت به این دلیل که در این فرآیند، مهمترین قدم تشخیص دقیق مشکل است و تعمیرکاران ملزم هستند با انجام تست های دقیق و استفاده از تجهیزات تخصصی، عیبیابی دقیق را انجام دهند تا بتوانند قطعه معیوب را پیدا کرده و قطعات نو را جایگزین آن ها کنند که می توانند شامل اجزای تشکیل دهنده موتور مانند پیستونها، سیلندر ها، و شاتر ها باشند

همچنین در هنگام تعویض، دقت و هماهنگی در تنظیم و مونتاژ قطعات برای بهینه عمل کردن دیزل ژنراتور اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

مشخصات دیزل ژنراتور 

شرکت ولوو یکی از تولیدکنندگان دیزل ژنراتور ها با ظرفیت ۵۰۰ کیلووات است که در صنعت ژنراتور های تولید کننده برق اضطراری، به عنوان برترین تولید کننده شناخته می‌شود و دستگاه‌ هایی با کیفیت بالا و قابلیت‌ های منحصر به فرد را می سازد و در بازار عرضه می کند.

این برند دستگاه های تولید شده، به عنوان منابعی مهم برای تولید انرژی پایدار و موثر در برخی از مهم‌ترین صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این دستگاه‌ ها عموما در محل‌ هایی که تامین برق شهری در آن ها ممکن نیست یا به عنوان پشتیبانی در صنایع حیاتی مانند بیمارستان‌ ها، فرودگاه‌ ها و تأسیسات نفتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این نمونه ژنراتور های ولوو که وسیله ها ی مهم صنعتی در زمینه تولید برق می باشند، بخش های اصلی آن ها شامل موتور و آلترناتور می شوند.

عملکرد این وسیله مهم به این صورت است که با احتراق روغن موجود در موتور، انرژی تولید شده توسط ژنراتور به برق تبدیل می شود.

 

استاندارد های ساخت دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا

دیزل ژنراتورهای ولوو ۵۰۰ کاوا با رعایت استاندارد های بین المللی مانند ISO 8528 و IEC 60034، از نظر طراحی، ساخت و عملکرد نسبت به دیگر نمونه های ژنراتور، برتر هستند.

در واقع این استاندارد هایی که در بالا برای شما نام آن ها را ذکر کرده ایم، تضمین کننده کیفیت و قابلیت اعتماد در تولید ژنراتور ها به طور طولانی مدت هستند

دلیل این که این برند توانسته است این استاندارد ها را دریافت کند نیز به خاطر ارتقاء فناوریهای مهندسی، اطمینان از داشتن عملکرد بهینه در شرایط مختلف و کم بودن میزان مصرف سوخت این دستگاه بوده است.

 

طرز صحیح سنکرون کردن دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا

برای هماهنگی بین جریان الکتریکی تولیدی دیزل ژنراتور و جریان مصرفی بار، دیزل ژنراتور را با دستگاه هایی که از قبل به شبکه برق وصل هستند، سنکرون می‌کنند.

هنگامی که دیزل ژنراتور سنکرون شود، فرکانس و ولتاژ آن به طور دقیق با فرکانس و ولتاژ شبکه برق هماهنگ می‌شود تا انتقال برق بدون اختلال انجام شود که به این منظور برای موازنه کردن ژنراتور ولوو با شبکه برق، معمولاً از تکنولوژی‌ های کنترل مبتنی بر میکروپروسسور و سیستم‌ های هماهنگی پیشرفته استفاده می‌شود.

 

نقش تهویه نامناسب بر خرابی دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا

از بین موارد متعددی که می توانند در خرابی ژنراتور ها نقش داشته باشند، تهویه نامناسب مهمترین آن ها است که به شدت بر خرابی و کاهش کارایی دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا تاثیر می گذارد.

این مسئله باعث افزایش دما در داخل بخش موتور و تجهیزات الکتریکی میشود، که منجر به خرابی اجزاء حساس و کاهش عمر مفید آن ها میشود

همچنین، در فضایی که هوا تهویه نشود، ذرات گرد و غبار در سیستمهای هواکشی تجمع پیدا می کنند و عملکرد موتور و تولید برق را مختل کند

بنابراین توجه داشته باشید که این مسائل باعث افت توان و بازدهی ژنراتور، افزایش مصرف سوخت، و در نهایت از کار افتادن آن میشوند.

نکات تعمیر دیزل ژنراتور ها

مشخصات موتور دیزل ژنراتور ولوو 500 کاوا -TAD1345E

برند موتور VOLVO
Engine Brand :
مدل موتور
TAD1345GE
Engine Model :
اصالت برند موتور
سوئد
Country of Origin :
کشور سازنده موتور
سوئد , آلمان
Producing country :
قدرت موتور بر حسب KW
394kW
Prime Power (KW) :
حداکثر قدرت موتور بر حسب KW
437kW
Standby Power (KW) :
توان موتور بر حسب HP
528hp
Prime Power :
حداکثر توان موتور بر حسب HP
586hp
Standby Power :
حجم موتور
12.78 L
Total Displacement :
تعداد سیلندرها
6
No. of Cylinders :
سیستم تنفس
توربو شارژ 
Aspiration System :
سیستم خنک کننده
سردسازی با آب 
Cooling System :
نوع گاورنر
الکتریکی
Governor Type :
مصرف سوخت 50%
47 L/h
Fuel Consumption 50% :
مصرف سوخت 75%
69 L/h 
Fuel Consumption 75% :
مصرف سوخت 100%
92 L/h 
Fuel Consumption 100% :
دور بر دقیقه
1500 rpm 
Revolution Per Minutes :
آرایش سیلندرها
خطی 
Cylinder Arrangement :
قطر سیلندر X کورس پیستون
131×158 (mm) 
Bore x Stroke :
نسبت تراکم
18.1:1
Compression Orientation :
تزریق
مستقیم 
Injection :
سیستم الکتریکی
24 V.DC 
Electrical System :
ظرفیت مخزن روغن
36 L 
Lub-Oil Capacity :
ظرفیت مخزن سوخت
740L 
Capacity of Fuel Tank :
ظرفیت خنک کننده موتور
46 L 
Engine Coolant Capacity :
حداکثر دمای اگزوز
571°C
Maximum Exhaust Temprature :
حداکثر جریان گاز اگزوز
3498 m³/h
Maximum Exhaust Gas Flow :
جریان هوای خنک کننده
425.59 m³/min
Cooling Air Flow :
وزن خشک
1810 kg
Dry Weight :
گشتاور
2534 Nm
Torque :

برای اینکه تعمیرکاران بتوانند به بهترین نحو مشکل را پیدا و رفع کنند باید در مورد اجزای مختلف نصب شده در دیزل ژنراتور اطلاعات لازم کسب کنند.

برای مثال ضروری است که در مورد نحوه کار کرد و رفع عیوب سیستم های سوخت رسانی، اشتعال، تهویه کننده و توربو شارژ اطلاعات کافی داشته باشند

همچنین طرز استفاده از ابزار های تخصصی تعمیراتی از جمله کلید ها، مهرهگذار ها، و دستگاههای تست برقی نیز یک حرفه به حساب می آید که آشنایی با آن، سرعت تعمیر افراد را افزایش می دهد.

به علاوه بعد از تعمیر، روی دستگاه آزمایشهای کار کردی و تنظیمات نهایی انجام می دهند که  این تستها اطمینان میدهند که دستگاه به طور صحیح و دائمی کار میکند.

به همین جهت تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا نیازمند این است که افراد با تجربه با دقت و رعایت اصول ایمنی عملیات تعمیر را انجام دهند.

 

ابزار های تعمیر ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا

معمولا کلیه ابزار ها مانند ابزار های تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا با توجه به پیچیدگی و مشخصات این محصولات طراحی می شوند

این وسایل ضروری شامل ابزار های تشخیص اشکال الکترونیکی، تستر های ولتاژ و جریان، ابزار های تعمیر و نگهداری موتور ها، کلید ها و ابزار های تعویض قطعات مکانیکی مختلف هستند

همچنین، لوازمی مانند پیچ و مهره و دستگاههای تنظیم و تعمیر ترمز، و تجهیزات ایمنی مانند لباس و دستکش محافظ برای تعمیرکاران از جمله اجزای اساسی به شمار می آیند

این ابزار ها در حقیقت باعث سهولت انجام تعمیرات، افزایش عمر مفید ژنراتور و حفظ سلامتی تعمیرکاران میشوند.

 

مراقبت های ضروری بعد از اتمام تعمیر ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا

بعد از اتمام تعمیر دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا، نیز برخی از فرایند ها وجود دارند که لازم است به صورت کامل و با دقت فراوان انجام شوند.

از جمله این اقدامات تستهای باربری، تست تولید برق، تست روانکاری و تنظیمات موتور هستند و بعد از این فرایند ها سرویس دهنده کاملا دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد تا اطلاعات لازم در مورد نحوه عملکرد کلیه قطعات و مکانیزمها بدست آورد

و در آخر توجه داشته باشید بعد از تعمیر دستگاه مهمترین عاملی که می تواند ضامن عمر مفید دستگاه شما باشد، نگهداری منظم از فیلتر ها، روغن و سیستمهای تهویه است.

همچنین باید به توصیه های تولید کننده در مورد تعویض قطعات و تستهای دورهای توجه نمایید.

تعمیر دیزل ژنراتور کاترپیلار در اصفهان

اکنون جهت رفع کردن مشکل دیزل ژنراتور خود و اورهال دیزل ژنراتور ولوو ۵۰۰ کاوا می توانید، از طریق شماره تماس بالا، در مدت زمان اندک با مشاور مرکز پارنا صنعت آسیا تماس بگیرید.

شرکت پارنا صنعت آسیا

نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد

در تماس باشید

در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته پاسخ گوی تیکت های شما و تماس های شما در وب ونتو هستیم

کارشناس فنی ۰۹۱۳۰۹۳۸۱۳۰

کارشناس فنی 09393612664

کارشناس فروش 09133716076

RC:CQ98042723

 RC:CQ94042723

RC:CQ72042723

RC:CQ48042723

RC:CQ91042723

CQC